top of page
Öne Çıkanlar

ÅžAÅžIRI

mümkünlerin mümkünlerle kesiştiği kıyıda boş bir tiyatro

(yüzleşerek kendimle hiç bu kadar yüzleşmemiştim)

binlerce olasılık biniyor öylesine çoklu icat edilmiş

(güneş saatleri gibi şaşmaz hesapların içindeyim)

Koro:

herkes hiç kimsedir sayısızca

kendi yaşamımdan biliyorum

(ama annemleri düşünüyorum

büyük çoğul şaşırmıyorum)

fakat ellerimiz ellerimize şaşırıyor hızlıca

(bu dünyada sen nereye ben oraya koşuyorum)

düşünüyorum da fazla toplayamıyoruz kafaları

(şaşırmıyoruz fişleri elektrikleri çekemiyoruz)

adliyede hastanede

şaşı bakmadan şaşır

Solo:

ay

lar

yıl

lar

hek

im

ler

hak

im

ler

Koro:

yalandan medet adalet metanet

sağa dön düğünler büyük istikamet

(şu an bir şey geliyor gibi aklıma)

çünkü hep bir ağızdan şaşırmıyoruz

erik ağaçları beyazlanıyor

sırtımızdan devriliyor dağlar

yavaşça sırtımızdan güneş doğuyor balık sırtımızdan

(sonuçta şaşırmayı düşünmeyelim)

Duygu Gündeş ile Zafer Yalçınpınar Mart 2015

İlgili Yazılar

Hepsini Gör

Rüya

son eklenenler
ADIyla ARA
Henüz etiket yok.
bizi izleyin
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
  • Wix Facebook page
  • Wix Twitter page
  • Wix Google+ page
bottom of page